სად შემიძლია დარეგისტრირება BOSCH PRO360-ზე?
თქვენ გაქვთ წვდომა თქვენი ელექტრო და საზომი ხელსაწყოების მართვაზე, ასევე მათი უპირატესობებისა და სერვისების მარტივ გამოყენებაზე.
უფასო ჩამოტვირთვა Google Play Store-ში*
უფასო ჩამოტვირთვა Apple App Store-ში*
PRO360 App Bosch ID-ის იყენებს იდენტიფიკაციისთვის.
არსებობს 2 შესაძლო ვარიანტი:
A. თუ თქვენ უკვე გაქვთ Bosch ID. თქვენ შექმენით ის სხვა პლატფორმებზე, რომლებიც იყენებენ იგივე იდენტიფიკაციის პროცესს, როგორიცაა MyBosch (ბოლო მომხმარებლები) ან B2B პორტალი (დილერები). =>> ამ შემთხვევაში საკმარისია დააწკაპუნოთ ღილაკზე „შედით თქვენი Bosch ID-ით“, შეიყვანოთ თქვენი ელ. ფოსტა და პაროლი, და თქვენ სისტემაში ხართ!
B. თუ თქვენ არ გაგაჩნიათ Bosch ID. თუ თქვენ არასოდეს გამოგიყენებიათ იდენტიფიკაციის ეს ფორმა, დააწკაპუნეთ ღილაკზე „ახალი Bosch ID-ის რეგისტრაცია“ რეგისტრაციის პროცესის დასაწყებად. თქვენ უნდა შეავსოთ თქვენი ელ. ფოსტა, თქვენი ახალი პაროლი ორჯერ* და დააწკაპუნოთ თანხმობის ველზე რეგისტრაციის დასასრულებლად. თქვენ მიიღებთ ელ.წერილს და მოგიწევთ თქვენი ანგარიშის დადასტურება, რათა გადახვიდეთ შემდეგ ეტაპზე. თქვენი Bosch ID-ის დადასტურების შემდეგ, შეგიძლიათ შეხვიდეთ
გვერდზე.*პაროლი უნდა აკმაყოფილებდეს გარკვეულ მინიმალურ პირობებს: სიგრძე> 10, ციფრი, სპეციალური სიმბოლო და მთავრული ასო.
Bosch ID არის ახალი გასაღები Bosch-ის ყველა აპლიკაციისთვის. Bosch.IO GmbH-ის ყველა აპლიკაციაში შესასვლელად მხოლოდ ელ. ფოსტა და პაროლი გჭირდებათ. აქ შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი საკუთარი Bosch ID და გამოიყენოთ იგი PRO360-ზე დასაწყებად.
მხოლოდ ერთი Bosch ID შეიძლება დარეგისტრირდეს ელ. ფოსტის მისამართზე. თუ აღარ იცით თქვენი Bosch ID-ის პაროლი, შეგიძლიათ მისი გადატვირთვა შესვლის გვერდზე. https://pro360.bosch-professional.com/web/
არ არის საჭირო დამატებითი პროგრამული უზრუნველყოფის დაყენება კომპიუტერზე ან ლეპტოპზე. ამგვარად, PRO360 ხელმისაწვდომია ნებისმიერი კომპიუტერიდან ბრაუზერის საშუალებით მოქმედი ინტერნეტით. მობილური აპლიკაციის თქვენს სმარტფონზე გამოსაყენებლად, თქვენ უნდა ჩამოტვირთოთ PRO360 აპლიკაცია App Store-დან ან Playstore-დან.
შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ აპი Google Play-დან, თუ გაქვთ Android ტელეფონი და Apple Store-დან, თუ გაქვთ iPhone. საბოლოო მომხმარებლებისთვის განკუთვნილ აპლიკაციას ეწოდება Bosch PRO360. ჩვენი პარტნიორებისთვის (დილერებისთვის) აპლიკაციას ჰქვია Bosch PRO360 B2B.
Bosch PRO360 აპპ განკუთვნულია საბოლოო მომხმარებლისთვის: კერძო, პროფესიონალი ან კორპორატიული მომხმარებლები. ყველა მათგანს აქვს საერთო ის, რომ ისინი აფორმებენ გარანტიას საკუთარ თავზე, იმ ინსტრუმენტებზე, რომლებსაც იყენებენAndroid-თვის – ჩამოტვირთეთ აქ[
]iOS-თვის (iPhone) – ჩამოტვირთეთ აქ [
Bosch PRO360 B2B აპპ განკუთვნულია გამყიდველებისთვის: დილერებისთვის ან სუბდილერებისთვის. ყველა მათგანს აქვს საერთო ის, რომ ისინი აფორმებენ გარანტიას მათი მომხმარებლისთვის.Android-თვის – ჩამოტვირთეთ აქ[
]iOS-თვის (iPhone) –ჩამოტვირთეთ აქ
[ ]
თუ თქვენ ხართ გამყიდველი, ჯერ უნდა განსაზღვროთ, რა ტიპის გამყიდველი ხართ: სუბდილერი ან დილერი. დილერი არის კომპანია, რომელსაც აქვს სახელშეკრულებო ურთიერთობა Bosch-თან და ყიდულობს ელექტრო ინსტრუმენტებს პირდაპირ Bosch-ისგან. ამ შემთხვევაში, დილერის ანგარიში ჯერ უნდა შეიქმნას Bosch-ის ადმინების მიერ. გთხოვთ, დაუკავშირდეთ თქვენს Bosch-ის წარმომადგენელს (მაგალითად, გაყიდვების წარმომადგენელს) და სთხოვეთ მათ შექმნან თქვენი ანგარიში. არ დაგავიწყდეთ აღნიშნოთ რომელ Bosch ID-ს იყენებთ.Bosch-ის ადმინისტრატორები შექმნიან თქვენს ანგარიშს და წინასწარ შეავსებენ ყველა საჭირო ინფორმაციას. როდესაც პირველად შეხვალთ თქვენი Bosch ID-ის გამოყენებით, თქვენ შეძლებთ ამ ინფორმაციის ნახვას და შესწორებას, საჭიროების შემთხვევაში. ერთადერთი ველი, რომელიც არ იცვლება, არის Bosch-ის მომხმარებლის ნომერი, ქვეყანა და ელფოსტა.
სუბდილერი არის კომპანია, რომელსაც არ აქვს საკონტრაქტო ურთიერთობა Bosch-თან, სავარაუდოდ ყიდულობს ელექტრო ინსტრუმენტებს დილერებისგან. ამ შემთხვევაში, თქვენ დაარეგისტრირებთ ახალ Bosch ID-ს (თუ უკვე არ გაქვთ) და შექმნით საკუთარ ანგარიშს. თუმცა, რეგისტრაციის პროცესის დასასრულს თქვენ იხილავთ შეტყობინებას, რომ Bosch-მა უნდა დაამტკიცოს თქვენი ანგარიში 3 სამუშაო დღეში.
აქტივების სიების გაზიარება საშუალებას აძლევს დილერს, თავისი სერვისის შეთავაზების ფარგლებში, დაარეგისტრიროს შეძენილი აქტივები PRO360-ში და შემდეგ გაუზიაროს ეს სია მომხმარებელს. ამ ფუნქციის მიზანია დილერსა და მის მომხმარებლებს საშუალება მისცეს იმუშაონ იმავე მონაცემთა ჩანაწერთან ან ჰქონდეთ წვდომა იმავე მონაცემთა ჩანაწერზე.
აქტივების სიის გასაზიარებლად, შემდეგი მოთხოვნები უნდა დაკმაყოფილდეს:
*თქვენ უკვე გაქვთ PRO360 დილერის პროფილი*თქვენი მომხმარებელი უკვე წარმატებით დარეგისტრირდა PRO360-ით*თქვენ იცით მომხმარებლის PRO360 პროფილის ელექტრონული ფოსტის მისამართი
თუ გჭირდებათ Bosch Professional-ის ან პროფესიული საზომი ხელსაწყოს (ბატარეებისა და დამტენების ჩათვლით) დარეგისტრირება, გაქვთ 2 შესაძლო ვარიანტი: თუმცა ჩვენ მკაცრად გირჩევთ გამოიყენოთ პირველი:
1. ჩამოტვირთეთ Bosch PRO360 აპპი თქვენ ტელეფონზე. ის ხელმისაწვდომია უფასოდ როგორც Android-ისთვის, ასევე iOS-ისთვის და მისი მარტივად ჩამოტვირთვა შესაძლებელია შესაბამისი აპლიკაციების მაღაზიიდან. აპპ-ის შესახებ მეტი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებგვერდზე.
2. ასევე შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ Bosch PRO360 ვებ აპზე:
როდესაც თქვენ აგრძელებთ თქვენი პროდუქციის გარანტიას PRO360-ში, საჭიროა ცალკე დაარეგისტრიროთ ელექტრო ხელსაწყო და ელემენტი. თითოეულ პროდუქტს აქვს პროდუქტის ნომერი და უნიკალური სერიული ნომერი, რომელიც უნდა შეიყვანოთ აპლიკაციაში.
ჩვენი გარანტიის პირობები შეგიძლიათ იხილოთ აპლიკაციაში, პარამეტრებში და გვერდზე საგარანტიო პირობები.
გარანტიის გაფართოება გაცემულია Bosch Power Tools-ის მიერ PRO360-ში ხელსაწყოს რეგისტრაციის შემდეგ ყველა ხელსაწყოს მონაცემების მითითებით შეძენიდან 4 კვირის განმავლობაში. თუ რეგისტრაცია წარუმატებელია, შეამოწმეთ არის თუ არა მითითებული ხელსაწყოს ყველა საჭირო მონაცემი (პროდუქტის ნომერი და სერიული ნომერი; დამტენებით: პროდუქციის ნომერი) და შეძენის თარიღს არ აშორებს რეგისტრაციის თარიღს 4 კვირაზე მეტი. დამატებითი დახმარებისთვის დაუკავშირდით კლიენტთა მხარდაჭერას.
ეს შეიძლება მოხდეს ზოგიერთ შემთხვევაში. ეს ნიშნავს, რომ პროდუქტის მონაცემთა ბაზა არ არის განახლებული და ჩვენ უნდა გავააქტიუროთ რეგისტრაცია ამ კონკრეტულ პროდუქტზე. ამ შემთხვევაში, თქვენ უნდა დაუკავშირდეთ კლიენტთა მხარდაჭერას და მიუთითოთ პროდუქტი და სერიული ნომერი, ასევე ინსტრუმენტის სახელი. მომხმარებელთა მხარდაჭერა უმოკლეს დროში გიპასუხებთ და შეგატყობინებთ, როდის შეძლებთ პროდუქტის რეგისტრაციას PRO360-ში.
თუ სახელწოდება დაზიანებულია, სკანერს აქვს მისი ამოცნობის პრობლემა. იგივე შეიძლება მოხდეს, თუ გარემოში შუქი ნამდვილად ცუდია და სკანერი ვერ კითხულობს ინფორმაციას სახელწოდების ფირფიტაზე. თუ ეს ასეა, შეგიძლიათ დაარეგისტრიროთ თქვენი პროდუქტი ხელით. ამის გაკეთება შეგიძლიათ ეკრანზე გამოსულ ფანჯარაზე ხელით შეყვანის შეხებით. თქვენ უნდა აკრიფოთ საჭირო ინფორმაცია (პროდუქტის ნომერი, სერიული ნომერი [ან დამტენის დამზადების თარიღი] და შეძენის თარიღი, დაწერილი პროდუქტის სახელწოდების ფირფიტაზე) და შემდეგ დაასრულოთ რეგისტრაციის პროცესი.